KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA

2017/2. szám

 


 

 

TARTALOM

 

 

KOMMUNIKÁCIÓ


Mendly Dorottya: SZIMBÓLUM ÉS DISKURZUS HATÁRÁN. Totalizáció a nemzetközi társadalomban

1

 

INTERNET


Veszelszki Ágnes: VERBÁLIS ÉS VIZUÁLIS AGRESSZIÓ ONLINE: AZ INTERNETES TROLLOK

17

 

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ


Mitev Ariel - Zsótér Boglárka: NÉPMESÉKBŐL TÁPLÁLKOZÓ VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ.
A pénzügyi kommunikáció és a népmesék kapcsolódási pontjai

31

Nagy Ágnes: A GAZDASÁGI KOMMUNIKÁCIÓ TÁRGYKÖREI

47

 

MŰHELY


Simon Miklós: HUMÁN SZABÁLYOZÁS ÉS ADDIKT POTENCIÁL. Addiktológiai kommunikáció
- elvi, elméleti alapvetések

61

 

TALLÓZÓ


Tátrai Patrik: EGY SZÓRVÁNYKÖZÖSSÉG NYELVI ÉS TÁRSADALMI
JELLEMZŐINEK ELEMZÉSE.
(Kontra Miklós (szerk.) (2016) A magyar nyelv Horvátországban)

83

Gion Zsófi: 10 FEJEZET A BOLDOGSÁGKUTATÁS LELEPLEZÉSÉHEZ.
(Frawley, Ashley (2015) Semiotics of Happiness - Rhetorical beginnings of a public problem)

87

Deli Eszter: AZ ÉRVELÉS ÉS MEGGYŐZÉS MŰVÉSZETE.
(Aczél Petra (2017) Neked van igazad? Érvelés és meggyőzés a gyakorlatban)

91